2E1M bebeğim 10 aydan sonra emeklemeye başladı.tutunarak yürüyordu.yani sıralıyordu.birden emeklemeye döndü.kendi başına ilk adımları 14 aylıkken atsa da 16.ayimizda daha tam yeni cesaretlendi.akrani olan bir bebek de 11 aylıkken yürümüş napalm yani 😊moralinizi bozmayın. Canları sağ olsun. Bebeklerin gelişimi nöbetleşe olur.yani bir fiziksel gelisim,bir bilişsell gelisim olarak ilerlermis