Aynı sorunu yaşadım ve sürekli sağ sol şeklinde başını çevirerek yatırdım. Beşinci ayından itibaren başını döndürmeye başladığı için gündüzleri kontrol ederek yüzüstü yatırmayı denedim. Daha sonrasında geceleri de yüzüstü yatırmaya başladım.Doktoruna konuyu anlattım başını döndürdüğü için bir sorun görmedi. Genelde doktorlar sırtüstü yatırmamızı istiyorlar. Şuan 13 aylık hiçbir eğrilik kalmadı. Siz de ilerleryen dönemlerde çocuğun yatış durumuna göre aynı şekilde ilerleyebilirsiniz daha çok yumuşak bebeklerin hemen şekli yerine geliyor merak etmeyin
Mayis