Bebeğim 3aylık iki kere regl oldum üçüncüyü olmam lazım ama 7gün gecikti sezeryan sonrası böyle gecikmeler yaşadınızmı korktum 2gün geciktiğinde gebelik testi yaptım negatif çıktı ama hala içimde bir korku var gebe değilimdir dimi
Bu arada ilk kırkım çıktıktan 1hafta sonra regl oldum