Gamzee03 Bebeğim 3 ay 15 günlük. Süreçte yaşadıklarımı sizinle paylaşmak isterim. Sormak istedikleriniz varsa yardımcı olmak adına seve seve cevaplar, destek olurum.
Durucuk-02 Gamzee03 selaamm 🌸 benim bebeğim de 3 ay 25 günlük. Diş sancıları başladı mı sizin de ? Eller hep kulakta bizim o yüzden gece kolları kundaklıyorum. Bir de gece beslenmeniz nasıl ?
Gamzee03 Durucuk-02 dış sancıları henüz başlamadı ama salyalar uzun süredir var ve artarak devam ediyor eller hep ağızda ama bunun dis ile alakalı değil gelişimsel sürecin bor parçası olduğunu düşünüyorum şuan. En geç 9 da gece uykusuna yatıyor ve 12 ile 2 arasında bir kez 150 cc mama veriyorum bu şekilde düzen kurdu kendisine.
Durucuk-02 Gamzee03 bizim diş sancıları başlamış. Aşırı salya, 38i görmeyen ateş, eller kulakta ve damağımız da sertleşmiş hemde üstten geliyomuş 🥲 anne sütü alıyo kızım sadece, 2 saatte bi uyanıyo acaba emmek için mi yoksa uykuya dalmak için mi kestiremiyorum
Gamzee03 Durucuk-02 destekle yani emerek uyamaya alışsa eğer uyku geçişlerinde uyanması ve meme araması normal. Kucağınıza tekrar uykuya gecirmeyi deneyerek desteği azaltmayı deneyebilirsiniz. Eğer sakinleşip uykuya geçiyorsa gece emmeleri zamanla azalır diye düşünüyorum
Durucuk-02 Gamzee03 işte burda da aklımdaki o deli soru; ya gerçekten acıkıyosa 😅 ahh ahh paranoyak yaptı bebişler bizi. Zaten destekle uyuyo, sallanarak. Gece uykusunda ama hiç sallamıyoruz dediğim gibi emer yatırırım tekrar kendiliğinden uyur