Arkadaşlar kızım 5 buçuk aylıkken gayet güzel yapıyordu kakasını sonra ek gıdaya geçtik ve bitmeyen kabızlık başladı kakasını 4 günde bir ve parça parca yapıyo bu hiç şaşmaz kullanmadığım ilaç kalmadı hiç biri fayda etmiyor şuan 1 yaşında ve hala devam ediyor sorunumuz ne versem vereyim yine yapmiyo kakasını kayısi sebzeler bol su yok banamisin demiyor 7 aydır böyle ve düzelmedi böyle bı sorun yaşayan var mı aranızda tavsiyeleriniz neden ve bebeğim acaba neden böyle