Elifbeyzam Ne gibi belirtiler oldu kızlar acill bana biseyler oldu ama gaz sıkışması mı apandisit mi anlayamadım bir sıtma geldi mide bulantısı karında ağrı oldu gaz ciakrtma isteği oldu tuvalete çıktım kusma isteği geldi kusamadim şuan hala sıtma var
Mevelse Elifbeyzam canım bir zıplarak eğilip kalk ağrı varsa apandisit olabilir bana acilde böyle yaptırmışlardı birde apandisitte dokunduğun yerin çarprazı ağrıyor olması lazım
Elifbeyzam TheBaby geçmezse hastaneye gidicemde gaz sa da ortalığı ayağa kaldırmak istemiyorum herkes uyuyor evde
TheBaby Elifbeyzam Ama belirtilerden bilirler. Arayınca hemen gelmiyoki. Sen durumu anlatacaksın. Aynen buraya sorduğun gibi
Elifbeyzam civcivannesiii Mevelse sağolun kızlar yazamadım gaz sıkışmasıymış şimdi daha iyiyim böyle birşey görmedim 🥲