Kızlar doğum yapalı 45 gün oldu ve ben dikiş için bir şey kullanmadım krem vs. Ama sonradan pişman olur muyum diye düşünüyorum siz neler yaptınız iz geçiyor mu krem ile çok mu geç kaldım bi yardım edin zaten çok çatlağım var moralim bozuk baytı balık yan gider hesabı bir şey yapasım gelmedi ama ilerde pişman olurum dimi 🙁