Araslarcaaa Merhaba güzel anneler, oğlum 8 ay 20 günlük 8. Ayına girdikten sonra 2 tane alt dişimiz yeni çıktı. Kulaklarımız çok ağrıyor farkındayım sürekli oynuyor huzursuzlanıyor. Acısını,ağrısını nasıl hafifletebilirim? Bilen var mı 🥰
Mom0008 Araslarcaaa taze soğan veriyordum ben eline bide karanfili ezip zeytinyağında bekletip masaj yapıyordum meyve filesine soğuk meyve koyup veriyordum oda baya rahatlatmıştı sen sütünü sağıpda verebilirsin sonradan öğrendim onuda :) aşırı dayanamadığı anlarda ağrı kesici veriyordum
dilantrkmn Bizde de var aynı durum canım kızarmış kulakları ama mecbur ilaç kullanıyoruz önce şurup verdiler kullandık pek bir faydası olmadı agrısını hafifletiyordu ama daha sonra hala geçmeyin ve damlaya geçtik şuan damla kullanıyoruZ 1 yaşında oğlum