Oğlum zaten atopik ciltli ama bu son 1haftadır vücudunda farklı kızarıklıklar var böyle tomurcuk tomurcuk, kıpkırmızı ve kremlerimiz fayda etmiyor. Zaten alerji olmadığını anladım çünkü her zaman ki belirtilerimizden baya farklı ve dediğim gibi mevcut kullandığımız ilaçlarımızda fayda etmiyor. Uyuz dan şüphelendim ama bende ve babasında bişey yok, olsa bize de bulaşır. Kızıl hastalığı belirtilerine benziyor ama ateş ve dilde çilek görüntüsü yok. Geceleri daha da azıyor. 2gecedir perişanız kaşınıp ağlıyor ve asla uyumuyor mahvolduk. Yarın doktora götürcem ama bu gece de şimdiden gözümde büyüyor. Kızıl hastalığı geçiren bebeği olanlar var mı aramızda, nasıl seyretti ve neler yaptınız bilgilendirir misiniz beni.