Kızlar adetim biteli 5günden fazla oldu ama hala bazen kan bazen kahverengi leke geliyor abdest alıyorum oruç tutucam öğlene doğru geliyor . Oruç ve abdest kabul oluyormu . 10 günden fazla oluyor 2 hafta oldu . Bu lekelenmede neden oluyor anlamıyorum doğumdan sonra başladı . Bugünde niyetlenemicem banyo yaptım abdest aldım tam yatıcam yine leke hafifte kan gelmiş . 10 günü geçince özür kanaması oluyor namazda ama oruçta oluyormu