Sila007 benim kızım da 21 aylik olucak. İsme tepki var goz temasi fln var ama kalabalık ortami sevmiyor. Al diyorum aliyor ver deyince atiyor vermiyor bana çoğu seyi bazen yapiyor bazen yapmiyor. Sosyal değil. Kimsenin yanina gitmez tepki vermez. Bende Erenköy ruh ve sinir hastalıkları psikiyatrisine goturdum gelişim testi yapılacak bakalim ne çıkacak. Şunu bunu getir bak bak şurda birsey var diyince elimi uzatirim bakmaz. Bazen bakar ama al onu bana getir derim bilmez. Ne yapicam bilmiyorum. Baba ve mama diyor sadece. 9 aylikken gege baba mama dede bunları derdi. Eşimin adi hakan hak hakkaa derdi şimdi hic birsey yok. Baba ve mama babayiya babasima degil ortalikta söylüyor.