yagmurpelit sürekli değil uyku arası dönem dönem oluyordu genelde. Ben de çok tedirgin olurdum, rüya gördüğünü düşünürdüm ancak bu aylarda henüz rüya da görmezlermiş. Uykuya geçiş anı, gün içinde uyaranlara maruz kalma, tedirginlik kaynaklı olabilir. Hiç korkmayın. Bizimkiler de oluyordu, hala oluyor. Hatta instagramda bile bu konuyla ilgili bir çok paylaşım var komediye alınmış, içiniz rahat olsun başka hiçbir şey olmaz 🌸