Ezgiisena1 Bebeğim 3 ay 20 günlük birkaç gündür sütüm çok az geliyor gibi hissediyorum minik kuzum bazen çok huysuzlanıyor doymamasından mı kaynaklı bilmiyorum süt arttırıcı damla işe yarar mı sizce?
Asyaveannesi04 Ezgiisena1 ben kullandım şimdi ara verdim, solgar kullanıyorum baya güzel 15 aylık olucak
Caglaa94 Ezgiisena1 damla olarak bestlak işe yarayabilir, en az 3 litre su içmeye ve uyumaya özen gösterin, takviye olarak solgar yada lacmix alabilirsiniz
Durucuk-02 Asyaveannesi04 evet bide bestlak. Ben ikisini birlikte tüketiyorum. En az 3 lt su içmek gerek
Durucuk-02 Canım çişli bez, kilosu yeterliyse sütün iyidir. Atak döneminde olabilirsiniz bir de uyku gerilemesi yaşıyodur bu ay o yüzden de huysuz olabilir. Yani kilo ve çişli bez kontrolü şart bence