AsyaMYk memnunum. 2 yaş öncesi damlasını, 2 yaş sonrası şurubunu vermeye başladı doktoru. Gerek gördüğü durumlarda.
Özellikle bronşit sürecinde.
Vücudunda kızarıklık, pütürlenme gibi şeyler olduğunda da veriyorum. Belirtileri hafifletiyor, kaşıntıyı önlüyor. Uyku yapıyor. Bu en iyisi :)