anneolmakzoramagulusuyeterr Hanımlar 37+3’te suni sancıyla doğum yaptım. Bebeğim ememiyordu. Ebemiz de bunu kullan dedi. Bununla çok güzel emiyor ağzından da çıkmıyor diye. Ama çok süt dökülüyor alttan neden olabilir?
Caglaa94 anneolmakzoramagulusuyeterr tam yapışmıyor olabilir, bir de ilk zamanlar göğüslerde fazla süt birikiyor her hangi bir çekmede kendiliğinden akmaya başlıyor bebeğinizin de o kadar çekme gücü olmadığından silikon ucun içi doluyor ve fazlası akıyordur. Ya da bebeğiniz emerken uyuyakalırsa çoğunlukla onda kalan fazlalıklar hep alttan akar. Alması gereken kadarını alıyordur bebeğiniz bence hiç sorun yok
Mikayla anneolmakzoramagulusuyeterr doğumdan cıkınca hemsıreler eşime aldırtmıştı ama en yakın eczanede bebedorun vardı. Zaten ilk gunler süt az gelıyor birde sılıkonu cok kalındı boy olarakta m idi sanırım ilk 2 gun zorlanmıstım sonrasında aventın oldugunu öğrendım hemen aldım small olanını silikonu daha ince bence onu kullanın
anneolmakzoramagulusuyeterr Mikayla peki ne zaman memeye geçer ne yapmam lazım bazen memeyi emiyor ama ağzı çok küçük sanırım memeyi çıkartıyor silikon uçla daha uzun emiyor ben de dayanamayıp silikon uçla emziriyorum
Mikayla Didemxy anneolmakzoramagulusuyeterr 5 aya gırdık biz hala sılıkon uç ıstıyor ara ara. 3. Ayda bır kaç hafta bıraktı sonra 4. Ay atagında istedi bende onu kızdırmadım hıc. İkimizin dediği oluyor şu an memeyı normal emıyor biraz sonra keyıf için ucu ıstıyor beyfendı ama aksam beslenmesıne kalktığında kesınlıkle silikon uç aramıyor. Çok sıkmak istemiyorum çunkü dişlerimiz çıkıyor ısırdığında silikon olursa canım acımaz mememde yara olmaz en azından. Siz ara ara sılıkonla emerken memenın ucu belırgın olunca çıkarıp teklıf edın yavas yavas alışır.
Mikayla anneolmakzoramagulusuyeterr birde süt tazyıkli gelınce genelde silikon istiyorlar oncesınde istersenız biraz sağım yapın ondan sonra emzirin. Benimde ilk aylar oyle sütler hep aşagıdan akardı bebeğimin üstü ıslanıyordu benımde hem sütünüz boşa akmış olmaz. Bızde 38 haftada doğduk erkek doğdugu için emme reflexsi cok gelısmemiş dediler emziği bile emmiyordu 3. Ayda basladı şimdiden bırakması için zorlamayın bence