Merhaba. Şu an 22 haftalık hamileyim ve 1 yaşında bi bebeğim var. Emzirmeye devam ediyorum. Doktorum bi sakınca olmadığını bu haftalarda zaten sütün tadının değiştiğini kendiliğinden de bırakabileceğini söyledi. Bebeğim bana aşırı bağlı, gece sürekli uyanıp emip uyuyor, emzik niyetine. Ne yapacağımı bilemiyorum. Önerisi yada aynı şeyleri yaşayanlar yardımcı olabilir mi🥲