Selmabebesiyle Kızlar merhabalar ..düdüklü tencerede en iyi fisshler ama pahalı onun yerine 3 marka sonra geliyor : emsan , korkmaz , Karaca . Kullanıp yorum yapanlar sizce ne alınmalı
theanalikko Selmabebesiyle ben emsan kullanıyorum gayet memnunum. Benim fobim vardı ama yavaş yavaş aşıyorum onunla. Gayet güzel hızlı pişiriyor. Bu yeniler daha emniyetliymiş havası çıkmadan emniyet kapağı açılmıyor zaten
Elika00 Selmabebesiyle a101 den almıştım hascevher 150₺ idi ikili 3 lt ve 7 lt mi neydi 4 yıl olacak çok memnunum. Annem be kaynanama da ondan aldım onlarda memnunlar. A101 online dan almıştım her zaman var 530₺ olmuş şuan baktım fiyatı iyi bence 2 tencere var içinde
Yagmur1c Selmabebesiyle korkmaz çok adi almayın 7 yıl önce çeyiz paketi almıştım içinde vardı toplamda 3 4 kere kullandım iki kere patladı hayatım boyunca unutamayacağım
LeyliNil Ay ben o kadar korkuyorum ki saatlerce et haşlıyorum. Mecbur kaldıkça Emsan var bende güzel ama hep kapağı eşim açtı asla açamıyorum yanında bile duramıyorum 😀
Selmabebesiyle BuzluLatte patlamama garantisi de var baktım 5.400 6 lt si yani evet ömürlük olacaktır alırsam keşke bu kadar uç olmasaydı :)
Asyaveannesi04 Selmabebesiyle karaca asla ve asla 🙅♀️ herşeyi dandik bozulunca muhattap bulamıyorsunuz
Adife Selmabebesiyle diğer markaları bilmiyorum ama bende taç var 2 li tencere bir düdüklü bir normal kapak şeklinde bende çok memnunum çeyizime onu uygun görmüşler bende memnun kaldım
Selmabebesiyle Adife ben de şu an taç var maalesef kullanamadan contası yırtıldı . Bulamıyorum bir yerden de contası yok bi yerde
Smnl Selmabebesiyle 1 kere alırsınız cok memnun kalırsınız 3 senedir elim ayağım her gün kullanıyorum kesinlikle fissler diyorum. Bir yolunu bulun mutlaka onu alın , mutfağınıza kendinize en büyük yatırım 🌸
Deletedmom_112 Selmabebesiyle Karaca çok güzel ve hızlı pişiriyor o konuda memnunum ama sorun galiba benim düdüklünün lastiğinden olsa gerek ara ara hava kaçırıyor, mesela bugün kuru fasulye yaptim toplam 20 25 dakika da lokum gibi pişti birde süzme mercimek çorbası yapayım dedim onu yaparken hava kaçırdı ama yinede 6 7 dakika da pişti
SeverusSnape Selmabebesiyle karaca almayın, pişmanlıktan başka bir şey değil. Hisar kullanıyorum eski usül, karaca vardı yeni tiplerden, çöpe attım. Hisardan çok memnunum.
sagopakajmerap Selmabebesiyle a101 tek geçerim bi büyük bir küçük boy. Misafir gelmedikçe küçükte yemek yaparım çokta memnunum hiç gerek yok pahalı almaya bence 🤣
Prenses_annesi04 Selmabebesiyle Schafer kullanıyorum çok ta memnunum kaç kere fasulyenin dibi tutu ben fark etmedim ama hiç patlama olmadı hani fasulye öyle yanmitiki kömür olmuştu ona regmen patlamadı şükür emsanda gzuel tenferelerini kullanıyorum menunum
Araslarcaaa Selmabebesiyle kimse bence benim kadar korkamaz fobim var. Karaca kullanıyorum aşıyorum yavaş yavaş fobimi buharı içinden tam boşaltmadan açmaya çalışsanız bile kapak açılmıyor çok çabuk pişiriyor tabi benim ocağım indiksiyonlunonunda etkisi var. Kırmızı eti 10-15 dk da pişiriyor. Çok memnunum alabilirisniz
SeverusSnape Araslarcaaa ben maalesef hiç memnun kalmadım. Et, sebze gibi ayarları mevcut olan düdüklüdendi. 1-1,5 sene kadar kullandım. O ayar yeri bi gün tamamen çıktı durup dururken. Bi de geç pişiriyordu.