Merhaba anneler oğlum 2 yaşına girdiğinden beri bana karşı bağlılığı arttı. Onceden otun alanında parkta dahi özgürce oynar ben beklerdim şimdi yanında ister oldu, benle uyumak istiyor, yemeği benim yedirmemi benim yıkamayı istiyor. Wc bile gidince yanımda yemek yaparken oyununu yanımda oynar. Belki size normal gelecek fakat eşimde herseyi yaptiriyordu simdi herseyde beni istiyor bu devam eder mi yoksa geçiş döneminde miyiz?