Genellikle bebeklerde ortopedik ayakkabilar ayak sagligi icin daha iyi oldugu bilinmekte bende o yuzden bebegim icin vicco aldim ic kismi ortopedik ayak sagligi ve sekli icin daha uygun olur diye. Gecenlerde skechers da ayakkabi baktim sadece orada degil sanirim bu tarz marka ayakkabılarda ic tabanlari hep duz oluyor ortopedik degilde yani ayak sagligi icin ne kadar iyi bu ayakkabilar almak istiyorum oradaki saticilar tabiki oneriyorlar urunlerini ama emin olmadan almak istemedim bilgisi olan varsa bu konuda bana da soylesin 🤔