Kedilibebekliacemi bilgekizinannesi biz annelerin çocuklarımız için her türlü fedakarlığa hazır olmamıza rağmen babaların fedakarlık şöyle dursun bizim çocuklarımız için yaptıklarımıza engel olmaya çalışmaları, en kolayına kaçmaları ve kaçmamızı istemeleri.. bu düşüncesizliği gerçekten aklım almıyor.
bilgekizinannesi Kedilibebekliacemi benim dr almıyor ve çok üzülüyorum. Çocuk isteyen asıl oydu ben kendimi bildiğim için çok ince eler sık dokurum öğretmenim zaten bebekliğinden eğitimine önem veririm tv vs izlemek izletmek benlik değil. Ama kendisi bunalıyor çocuklu hayattan. Çocuk akşam 7 buçuk 8 gibi uyuyor neden bu saatte uyumasına alıştırdın böyle hayat mı yaşanır neden çocuğa göre yaşıyoruz deyip duruyor. Ben iş yaparken biraz ilgilen diyorum tv açıp izliyor çocuğum köreliyor halbuki çok işleyişim seven bir bebek. Ne kadar söylesem de duymuyor sanki beni. Prof mu yapacaksın çocuğu 7-24 oyun mu oynayacağız onunla diyor ama günde 1 saat bile yüz yüze iletişim kurmuyor oynamıyor onunla. Seviyor öpüyor bırakıp tv telefon. Çok üzücü. Bir de hala 2-3 çocuk istiyorum sen tek başına Katar veremezsin tek çocuğa diyor bana.
Haffuse Uyku egitiminin ters tepmesi olduginu sanmiyorum… Dis sebebiyke uykusuzlari var, ve gunduz uyumasu gerekn uykusunu almadigi icin de gece yorgunluktsn uyumuyor… Disleri ne durumda? Patladilar mi?
Haffuse bilgekizinannesi o yuzdendir, sen esnek ol su siralar, patladiktan wonra bastan basla artik… Allah yardimcin olsun🥲 Kizim da azilarini cikariyor🤧
bilgekizinannesi Haffuse bir de idrar yolu enfeksiyonu varmış gece artık saat başı değil 20 dk da bir uyanıyordu şüphelerim doğru çıktı. Sizin de umarım bir an önce çıkar sağlıkla 🙏🌸
rua_da_senhora_das_verdades bilgekizinannesi Sizi anlıyorum. Sadece biraz daha sabredin. Ben 8.Ay sonrasında oğlumla çok kolay iş yapmaya başladım. Onunda eline verdim bezi makineyi. Şu an her şeyi yapıyor. Sizinde bu günleriniz gelecek. Eşinize de ne diyeyim. Allah akıl fikir merhamet versin.
bilgekizinannesi rua_da_senhora_das_verdades Amin diyeyim öncelikle. Çocuktan önce merhametli geliyordu kırmaktan korkardı çocuk oldu olalı hiç acımadı kalmadı. Yani evet yapıyor yardım ediyor ama hepsini yüzüme vurup beni aşağılıyor ne biçim kadınsın yapmıyorsun herkesin çocuğu var gibi. Kendi de her gün çalışmıyor yani polis ve 12 saat çalışıyor 36 saat evde neden sadece ben yapmalıyım her şeyi çocukla ilgili her şey bende zaten. Çok değişti çocuktan sonra tanıyamıyorum. Bebeğim lu an 10,5 aylık ama hala çok ağlıyor yarım saat benden ayrı durmuyor. Ben de biliyorum geçici olduğunu sabrediyorum ama maalesef eşim asla zorluk çekmek istemiyor çocuk doğunca neden hayatımız değişti odak neden o oldu deyip duruyor. Mesela akşam 19.30 gibi uyuyor iftara kimseye gidemiyoruz ne biçim ramazan bu neden o saatte uyumaya alıştırdın diyor bana bebek bu ya kaçta uyusun yani. Bilmiyorum çok üzgünüm
Etipufffum_benim rua_da_senhora_das_verdades ah kuzum sen mutlu olacaksın ki bebekte mutlu olsun inan ki bı çok bebekli anne ev işlerine yetişemiyorum mümkün değil çocuk başka bir şeye benzemiyor bı kaç saat o baksın çocuğa sende ev işini yap madem böyle.ki ev işi dediğin nedir çocuk bakmak daha zor yapamaz gel al der sana psikolojik olarak etkilenme.bildigin gibi davran ancak memede uyutmakla sallayarak uyutmayi tavsiye etmem emzik verip uyut ileride memeden kesme olayını zor olur uyku meme iliskilendiriyolar
bilgekizinannesi Etipufffum_benim güya bakıyor da tv açıp uzanıyor tel elinde çocuk da kendi kendine oyalanıyor sıkılınca bana geliyor yine. Artık çok geç emzik veremedim başta sarılık olup hastanede yattı 4 gün o sebeple yorulmasın diye vermedik sonra biraz aldı emzikle uykuya geçiyordu sonra bıraktı birden kendiliğinden memeye sardı öyle kaldı 10 aylık şu an
Etipufffum_benim rua_da_senhora_das_verdades ay yorgunluktan sana yazmışım iki çocuk var bende tek gözle bakınca böyle oluyor :-)
Eelliifffffff bilgekizinannesi aynen öyle. Her yerden bişeyler duyup iyi anneler olalım diye yapmaya çalıştıkça bebekleri de kendimizi de yıpratıyoruz. Şimdi mesela o mesajı attıktan sonra kendi yatağında emzirerek uyutup dalınca hemen çekiyorum ama bazen de kendi bırakıyor 5 10 dk yatakta 4 dönüyor. Erkek oldupu için de biraz daha hareketli tabi. Yorulunca tekrar emiyor uykuya dalıyor. Tabi uykusu geldiyse. Gelmediyse uyumuyor kalkıyoruz yarım saat sonra tekrar deniyoruz. Artık kafam daha rahat.