Oğlum 8.ayından itibaren emzik kullanmayı kendi kendine bıraktı 13 haftalıkta hamileyim emzirmeyi nasıl kesicem kafamda binbir soru içten içe bir azap bir endişe vardı iki gece önce uyurken emdi uyudu ve gece bir kaç kere kalkan oğlum uyanmadı sabahta emmek istemedi bende vermedim gün içinde teklif etmedim bu 3.gecemiz olacak istemiyor ağlamıyor o kadar mutluyum ki oğluma bir travma yaşatmadan onu üzmeden kestiğim için onu çok seviyorum üzülsün istemiyordum. Rabbim içten içe ettiğim dualarımı duydu. Şuan ki duam kesmek isteyen annelerime Rabbim kolaylık nasip etsin 🫶🏻🤲🏻🥹♥️