Yesilev2022 Kızlar bebeğim 11 aylık 10 aylığa kadar ayakta sallayarak uyuyordu şimdi onu bıraktı sadece kucakta gezinerek uyuyor ama bu süre çok uzun sürüyor bazen 1.30 saati buluyor kolum kopuyor artık bunu nasıl bırakabiliriz fikri olan var mı lütfen olsun 🙏😓
Alka Yesilev2022 Bende öyle uyutuyordum canım. Sonra yavaş yavaş yatağa oturmaya başladım. Yatakta öyle sallaniyordum felan. Yada zipliyordum hafiften . 😅 Öyle ona alıştı. Sonra da ne bilim sıkıldı herhalde 13 aylık olunca kendisi inmeye çalıştı kucağımdan kendi uyumaya başladı. Yanında duyuyorum sadece uuyuyor öyle.
Kayrass Bel fıtığı olursunuz tecrübe ile sabit . Benim kayınvalidem alıştırmıştı bi ara . Şuan yatağa yatırıyorum bense yanına yatıyorum. Pış pışlayafak uyutuyorum ama iyice uykusu gelene kadar bekleyip yapıyorum bunu .