Merhaba hanımlar sürekli ağlayan çok gazlı olan elinizde battaniye ile salladığınız bebeklerde hamak alıp kullanan oldu mu hiç bebeğim çok gazlı bugün 40 günlük olduk hamak almayı düşünüyorum battaniyeyle sallıyoruz bazen o zaman duruyor uyuyor ama yatırınca uyanıyor bu yüzden hamak düşünüyorum