yagmurkokusu_ Egenim mamadan olabilir reflü olabilir benim bebeğimin de şekerli ağzı kokuyor midesi rahatsız olduğunda mızmız oluyor kaldırıyorum hepsini çıkarıyor
guzide18- Egenim bende sadece mama ile beslıyprım 2 aylık ama bizde oyle bir koku yok ama su ver tabiki anne sütü almıyor bizim bebekler ben bi iki çay kaşığı verıyorum günlük vermesem de iki günde bir
nlyoya Egenim mamayı zaten suyla yapıyorsunuz. Mama kakayı bile cok pis kokutur. Mamaların kötü özelligi bu. Doktor bize su vermenize gerek yok demişti o aylarda. Ama bir çay kaşığı içine sinmiyorsa verin
Meovvmeovv Egenim ben veriyordum bi iki çay kaşığı. Mama ne kullanıyosunuz? Hipp kullanıyordum ben o sorunu yaşamadım ama sindirimi zordu sma yı daha kolay sindirdi
Meovvmeovv Egenim bebelac aşırı kötü mama bence bebeğimi kabız yapmıstı bağırsaklarını çok bozdu. Hipp iyiydi dediğim gibi ama sma yı tek geçerim. Eğer bir daha doğurursam inşallah emer :( ki oda emmezse sma ile devam ederim sizde smayı deneyebilirsiniz
Egenim Meovvmeovv çok çektik smadan hastanelik oldu kabız ve gaz yapıyor . Aptamil, hip, evoliva vs hepsini kullandık. Bitek bu iyi geldi
Meovvmeovv Egenim Allah Allah tühh. Demekki her bebeğe her mama iyi gelmiyor ya. Su içirebilirsiniz ama bi zararı olmaz bir iki çay kaşığından inşallah geçer yavrunun sorunu
E-urey Egenim bende sadece mama veriyorum en son doktora gittiğimizde su vermeli miyim diye sormuştum zaten mamayı suyla yapıyorsun ekstra suya gerek yok demişti ilk zamanlar ağzında pamukçuk olduğunda ben karbonatlı su ile siliyordum dilini istersen onu dene