Hanımlar dogum yapalı 5 ay oldu dogumdan sonra 1 kere regl oldum ve 2 aydır regl olmadım ve bi kaç gündür alt karın kısmından, yumurtalıklarıma,sol alt kısma ve belime doğru baya bi ağri giriyor doğum sancısı gibi neden oluyor bu ağrı başına gelen varmı kadın doğumda randevu 1 hafta sonraya bulabildim o zamana kadar ne yapabilirim çok fazla ağrı giriyor🤦( hamilelik yok tets te yaptım kan da verdim )