Tugce88me ben bi ara baş edemeyip pedagoga götürmüştüm ama verim alamadım. Çocuk gelişimi okuyorum bilgilerim bile yeterli gelmedi bi ara. Üniversite profesörlerine kadar sormuştum. Önerileri şu olmuştu; “Seçim yaptır” yani kıyafet giydireceksiniz ama inat mı yapıyor? “Sarı kazağını mı giymek istersin pembe kazağını mı?” Gibi. Ve inatlaşacağı cümlelerden kaçının. Örneğin “kardeşine vurma artık” demek yerine “kardeşine vurmak yerine onunla kitap okumaya, oyun oynamaya ne dersin? Hem canı acımamış olur” gibi. Az çok anladınız beni varsayıyorum. Ben böyle yaklaşarak buldum çözümü şu an 3 yaşında bizde arada 3 yaş sendromu yaşıyoruz hemen bu cümleleri kuruyorum hem seçimi kendi yapınca inat ve ağlama olmuyor hem de ben rahatlıyorum