Hfzbusra34 benim bebeğim 4 günlükken oldu. Serum fizyoloji, aspitör ile çekmek en iyisi. Her emzirmeden önce hemde yapman gerek. Çok küçük olduğu için ben ilaç kullanmadım, coldmix damlattım yatağına ve üstüne birer pıt. 2 günde çok şükür toparladı. Bende ıhlamur içtim tabi bol bol sütten geçsin diye