Mom0008 Kızlar ben emzirmeyi keseli 5 ay oldu çalar ara ara gögsümde sızlanalar oluyor fark ettim hala göğsümü sıktığımda süt geliyor bu ne zaman geçer bu zamana kadar geçmesi gerekmiyormuydu başına gelen var mı acaba ona göre doktora gitmeyi düşünüyorum