Kleop Merhaba arkadaşlar. Ben tam 4 ay önce sezaryen ile doğum yaptım. Bugün ilk kez regl oldum. Bir haftadır da sütümün azaldığını hissediyorum. Bir bağlantısı var mı acaba
Uyumayanbebek1234 Azalmadan ziyada sütün tadı değişir derler sadece kalitesini artırmak için ceviz kuru yemiş falan yerseniz iyi olur göğüsleriniz terbiye olmuştur size azaldı gibi gelmiştir
Kleop Uyumayanbebek1234 Göğsün terbiye olması ne demek miktarı mı azalıyor? Çünkü bende hiperlaktasyon vardı. Süt bebek emmese de akıp aşırı fazla geldiği için bir ara meme reddi bile yaşadım. Şimdi bebek emse de ara ara nefeslenmek için bıraktığında akmıyor. Acaba yetmiyor mu azaldı mı diye korkuyorum
Nuratlasbaby Azalıyor bende 4 ay 15 günlük bebegım 3 kere regl oldum ılk azaldığını hissetmemıstım az oldugundan son 2 kere fazla oldum azaldı ama bitince düzene girdi bol su için