tatlibiranneo Zeyzey72 bende takıyorum rüzgar varsa takıyorum hep gerçekten de rüzgar değince kulağı agrıyan bi bebeğim var 🥲 diğer kıyafetleri çokta önemsemem yani öyle kalın kalın giydirmem ama bere önemli benim için
Ece__ Zeyzey72 rüzgarlı havalarda takıyorum ama kızım kışın doğmasına rağmen ev ortamında hiçbir zaman şapka takmadım
Rbi Zeyzey72 dışarıda tak ama evde isen takma sadece ev biraz soğuk oluyorsa gece falan bez ört kafasına ki üşümesin hem sıkımazda sürekli şapka beyin damarlarına çok iyi değil gerek yok yani huysuz olur hem rahat edemez