Arkadaşlar 8 aylık bebeğim var. Uyutamiyorum ya gerçekten kafayı yicem denemediğim yöntem kalmadı. Sürekli değişiyor memede uyumak istiyor bazen sallanarak uyumak istiyor bazen keyfi yerinde oluyor yanıma yatirinca uyuyor. Uyku eğitimi vermeye çalıştım çok araştırdım ama başarılı olamadım. Ağlamaktan nefesi kesiliyor neyi nerde yanlış yaptım bilmiyorum. İlk aylar kucağınıza alın ilk 6 ay çok önemli diyorlardı hep kucakta uyuttum. Şimdi de perişan oldum. Ne yapmam gerekiyor tavsiye edeceğiniz birileri var mı uyku konusunda?