13 aylık oğlum var sadece bende uyuyor bende yiyor içiyor kimseye gitmiyor aşırı düşkün bana benden ayrı kalınca odadan bile çıkınca tuvalete gidince aşırı ağlıyor Bi yere gidince tepemden inmiyor diğer çocuklarin yanına gidip onlarla oynamıyor yanımdan Bi saniye ayrılmıyor 9 aylıktan beri böyle ne yapabilirim ne yapmalıyım yardım edin lütfen etrafımdakiler beni suçluyor benim yüzümden olmuş böyle öyle diyorlar kendimi çok kötü hissediyorum yapabileceğim ne var düzelir mi sizce nasıl düzelir