Kızlar 5.5aylık oğlum ve ben uyuz olduk kwelda losyon kullandık geçmedi xabion losyon kullanıyoruz 3gündür sürüo 3gün yıkanmayın 4.gün yıkanın dediler ama kalıntımız hala geçmiyo emen bi bebek varmı balına gelen nasıl kurtuldunuz akıl verin çıldırcam ya çok üzgünüm bebeğim çok kaşınıyo kıyamıyorum ona😭