Merhaba herkese. Geçen hafta diş eti tedavisine başladım alt çeneden başlandı. Şişen etlerin bir kısmı alındı 1 hafta oldu ama hala sıkıntılı, o bölgeye tuz değse canım aşırı yanıyor.Kanamalar devam. Bu tedaviyi yaptıranlar tecrübelerini paylaşabilir mi