Merhaba hanımlar . Bugün ilk kez saçımı boyadım beyazlarım çok çıkmıştı kuaföre gidemedim dışarda işlerim vardı diye ve boya yaparken boya beni çok etkiledi sonrasında iki kez saçımı yıkadım ayrı saatlerde ve sütümü sağdım emziriyorum diye bebeğim emmek istemdi bebeğim 11 aylık etkilenmiş olabilir mi ? Bir de kokusu hala geçmedi be yapabilirim geçmesi için. Not: boya beyazlarımı kapatmamış çünkü çok tutmadım boyayı. Bir zararı olur mu bebeğime