Busra17_18 Merhabalar geçmiş olsun. Benim oğlumda değil ama müdürümün kızında olmuştu yabancı oldukları için ben yardımcı olmuştum. Bu hastaligin direk bi ilacı yok sadece hafifletici şeyler veriyorlar. Ateşi çıkabiliyor o yüzden ateş düşürücü ağzı için ağrı kesici sprey gibi şeyler. Isterseniz bunları bi doktorunuza danışıp talep edin ama direk kendi ilacı yok maalesef. 1 hafta 10 gün içinde de kendi kendine geçiyor diye biliyorum. Sağlıkla kalın :)