Kamale Merhabalar. Bebegim 2 ay 22 günlük. El ve ayaklarında soğuk terleme oluyor. Her yer bebeklerde 4. Aydan terleme olduğunu yazıyor. Neden olduğunu bilen varmı? Yemek yerken de alnından nerdeyse su damlayacak o kadar terliyor yani