10 sene önce oglumada yaptırmıştım 2 yaşındaki kızıma da yaptırdım. Menejit aşılarını da yaptırıyorum hatta geçen hafta kızıma bexsero ilk doz yapıldı kızımın doktoru oğlumla da ilgileniyor aynı zamanda bebekken yaptırdiniz mi dedi nimenrix yapıldı ama o zaman doktoru bexsero gerek görmemişti dedim o zamandan bu zamana şehrimiz değişti mülteciler salgın hastalıklar çok fazla abiye de 2 doz uygulayalım dedi şimdi 10 sene sonra oğluma 2 doz bexsero da yaptiricam. Allah göstermesin her iki hastalıkta yakalandığında kötü heleki menenjit bebeklik çağında yakalandığında 12 saat içinde ölüm ileri yaşlarda yakalandığında ağır engel ve uzuv kaybına sebep oluyor.keske bu asilarda devlet himayesine alinsada herkes yaptirabilse şimdi 6binlira asi parasi vericem