Aybarssmom01 Kızlar rota aşısı yaptıranlar yaptırmayanlar yardımcı olabilir misiniz yaptırma taraftarıyım ama yorumlara açığım
Dolores Aybarssmom01 biz yaptırdık. Yaptıranlar da hasta olabiliyor ama daha hafif atlatıyor. Arkadaşım unuttuğu için yaptıramadı çocuğu her sene rota virüsü oluyor
tmcebeci Aybarssmom01 yaptırdım yaptırdığımız halde yakalandık bugün 5 günümüz çok şükür hafif atlattık ıyıkı yaptırmışım
Umay-bebek Bizde yaptırdık ablam yaptırmamıştı Antalya’ya tatile gittiler döndüş yolunda yeğenimde ishal ve halsizlik olmuş Adana’da 3 gün hastahane de yattı 4 yaşındaydı virüse yakalandığında yaptırmakta fayda var
Aybarssmom01 tmcebeci çok geçmiş olsun çabucak geçer inşallah bende perşembe günü yaptırıcam inşallah olsa bile hafif atlatır en azından
kasimonbes Aybarssmom01 5. Ay kontrolunde 2. Dozu olacagiz 15 gun sonra insallah. Asi her konuda hastaligi hafif atlattiriyor o yuzden her ozel veya devlet asisi önemli
Aybarssmom01 kasimonbes aşılara çok önem veriyorum özel aşı menenjiti de yaptırcam ama rota hakkında olumsuz bazı yazılar kafamı karıştırdı ama yaptırıcam aldım aşıyı
Minel-inannesi Aybarssmom01 ana sinifina giden esimin yegeni ve benim arkadasimin kizi var ikiside salginda ilk etkilenenlerden olup hemen halsizlik ishal ates hastanelik oluyolar rotadan . Zamaninda ikiside asi yaptirmadilar simdi cocuklar telef oluyo diyim siz karar verin yaptirip yaptirmamaya
Aybarssmom01 Minel-inannesi yaptırma taraftarıyım ama olumsuz bir kaç yazı görünce sormak istedim aşıyı aldım zaten
Ysmndmrl Aybarssmom01 ben yaptırdım bu hastalık zor geçiyormuş riske girmek istemedim yaptırmanızda yakalanıyor ama hafif atlatıyorlamış hatta şöyle örenle vereyim teyzemin 10 yalındaki kızı oldu bir kaç ay önce ondan teyzeme geçmiş teyzem günlerce çekmiş kızının ki hemen geçmiş
Aybarssmom01 Ysmndmrl yaa aşırı bulaşıcı bir hastalık aşıyı aldım yaptırıcam zaten bende sadece olumsuz birkaç şeyle karşılaştım sormak istedim
kasimonbes Aybarssmom01 hicbir yan etkisi yok ama 2. Dozunu bilemem tabi ilk dozlar devlet asilarinda da bir sey yapmadi ama 4. Ay asisi mesela beni bitirdi 3 gun surdu. Rota da en fazla ishal yapiyormus bakalim gorucez. Menenjit agir bir asi doktorum 1 yas oncesi kesinlikle yok dedi 1 yasa kadar yeterince asi oluyor zaten dedi