4 büyük azı dişini çıkaran kızım 1 ay kabız oldu ben mamayı degistirdigimiz içinde olabilir diyorum çünkü deprem zamanı bulunduğum ildeki tüm mamalar deprem bölgeleri gönderildi kargolar 8 10 günde ancak teslimat yaptı deprem bölgelerine çalıştıkları için sonra doktorumuza msj attım nadirde olsa dış esnasında çocuklar kabızlık yaşayabiliyormus hem mama değişikliği hem dış ağır bir kabızlık yaratmış olabilir dedi.kizima tıbbi ya da bitkisel hicbirsey fayda etmedi çocuk kaka yaparken canından can gidiyordu nette bir ilaca denk geldim doktorumuza msj atıp kullanıp kullanamayacağım hakkında bilgi aldim 6 ay ve üzeri bebekler için kullanılıyordu o şurubu kullandım 2 gün çok şükür bir daha kabızlık bilmedim