trakyalikizce İyi akşamlar hanımlar doğumdan sonra sağ ayak bileğimde böyle bir şey oldu egzamadır diye çok önemsemedim sonra sol ayağımda da olunca endişelendim 😢 doktora gitmeden önce sizlere sormak istedim yaşayan var mı nedir bu?
Ysmndnz_ trakyalikizce benim her iki ayağımda ve ayak bileklerimde mevcut bu kızarmalar benimki fmf ten kaynaklı kendimi bildim bileli varlar sizinki belki alerjik olabilir
trakyalikizce Ysmndnz_ 4-5 aydır var bir ayağımda diğeri yeni oldu hiç başka bir belirtim de yok 😔 cildiyeye mi randevu alsam kalp damara mı bilemedim
Oanne trakyalikizce Ysmndnz_ Peteşi deniyor tıpta Eşimde de var, fazla ayakta kalınca oluyor Kalp damar sorunu olarak deriye yansıyormuş Kılcal damar patlıyormuş Hindistan cevizi yağı ve karbonatı karıştırıp masaj yapınca geçiyor Ama çözüm bol su yürüyüş dinlenme ayakları hafif kaldırma tek bacağa uzun süre yüklenmeme sigara alkol vb uzak durma
trakyalikizce Oanne yaa korktum şu an 🥺 bir zararı var mı acaba? Bunları yapınca geçiyor mu? Sigara alkol kullanmıyorum su da çok tüketen biriyim
trakyalikizce Oanne sebebi ne olabilir acaba biliyor musunuz? Sezaryen mi yoksa ilk aylarda çok hareketsiz kaldım bebeğim hep kucak istiyordu kucağımda uyuyordu saatlerce oturduğum yerden kalkamıyordum
Oanne trakyalikizce hayır korkulacak bir şey değil diye biliyorum.Eşimin cildeye doktorunun söylediklerini yazdım.