Irem22 Kızlar bebeğim 22 günlük normal doğumla doğdu. Ama 1 haftadır sürekli ıkınıyor kıpkırmızı oluyor kaka sorunuda yok her gün yapıyor anlamıyorum uyuyamıyor ıkınmaktan ne olduğunu anlayamıyorum emziriyorum sadece doktora gitmelimiyim ?
Mercimegim_melegim Irem22 Gazı var canım ayaklarını sıcak tut bi bez ısıt karnına koy.Hiç rahatlamazsa doktora götür gaz damlası verir 4ay bile sürebiliyor alışmalısın 😁
Deletedmom388 Irem22 gazı var canım karnına masaj yap,kiraz çekirdeği uygulayabilirsin.. bu bir dönem maalesef çoğu bebekte oluyor,gaz damlası doktoruna sor onu kullan bayağı bir rahatlatıyor damlalar🙏🏻
Irem22 Mercimegim_melegim teşekkür ederim gazı olduğunu anlamıştım ama bu kadar ıkınmasını görünce panik oldum
Irem22 Deletedmom388 çok zormuş ıkınması sanki acı çeker gibi içim dayanmadı doktora sorup alayım o zaman gaz damlası çok teşekkürler
Deletedmom388 Irem22 rica ederim geçmiş olsn en kısa zamanda umarım düzelir.. düzenli kullanımda bizim damlamız işe yaradı🙏🏻