Benim kızımda çok az sarılık var demişti doktor uyanmiyordu hiç büyüklerde hep elleme uyusun uykusuz diyolardi 1 haftalikken doktora sordum kan şekeri düştüğü için uyanmakta zorluk çeker dedi korktum oyuzden saat başı zorda olsa uyandırmaya çalıştım ayak tabanını çok az sıkın demişti doktor pek fayda etmedi ama altını açınca uyaniyodu genelde ihmal etme sürekli emzirmeye çalış gece de 2 saati geçirme bence en fazla 1 ay idare edersen düzelir Allah’ın izniyle