Arkadaşlar merhaba
Dün rahatsizlandigim için doktora gittim augmentin antibiyotik yazdı emzirirken kullanabilecegimi söyledi gebe iken de kullanmıştım. Fakat şöyle bir sıkıntı var ilacı dün sabahtan beri içiyorum dün ve bugün kızımı ne zaman emzirsem meme tutmak istemiyor sürekli ağlıyor ilaçla ilgisi olabilir mi sütun tadına etki eder mi bilginiz var mı ?