Eğer kasık fıtığı ise ağladığında belirginleşir dışarı çıkar şişlik belirginleşir. Benim bebeğim 6 günlükken sağ kasığında fıtık çıkmıştı hemen ameliyat oldu.ardından 1.5 aylıkkken sol kasığında çıktı hemen ondanda ameliyat oldu . Eğer kasık fıtığı var ise ameliyattan başka bir yolu yok ve ameliyatta oldukça kolay ve iyileşme süreci çok rahat. Mutlaka zaman kaybetmeden doktora götürün kasık fıtığı göbek fıtığı gibi beklemeye çok müsait değil özellikle kız bebeklerde aciliyeti yüksek.