5465ss tek anne sütü mü alıyor? Bizde de aynı sorun var. 4 aylık olduk, 2 aydir 10 günü buluyor. 1 defa lavman yapmak zorunda kaldik. 2 sefer kendi yaptı, biogaia kullanmaya yeni baslamisti. Ama o zamanlar mama da yiyiyordu . Hah dedik şükür, yoluna girdi. Ama sonra biberon reddi basladi, mamayi tamamen kesti, tek meme emiyor. Yine 10 gun oldu. Zeytinyaği surerek masajla zor zahmet yaptiriyorum. Kabiz da degil, nedir bu anlayamadik.