Aliasafff Doğum yapalı 4 ay oldu. Sezeryan doğum yaptım. Doğumdan sonra sağ kalçamda hem uyuşma hem acıma oldu. Üzerine uzun süre yatamıyorum. Var mı bu durumu yaşayan
Ceycey001 Aliasafff benimde solda var spinal oldum bende dogumdan diye düsünmüstğm önce… Benim bildiginiz kaba etim uyusuk kasıyorum sıkıyoeum bi degisik oluyo Sonra fark ettim ki Bacagınyakınnbiyerde igne izi var bastırdım igneyi kasa veya sinire vurursa oyle olurmus
Ebrushkaa Aliasafff sanırım anestezinden dolayı oluyor o arkadaşım omzu kitlenmiş doktor adrenalin yapmıştı.ben 2 defa belden yedim uyusmadi komple uyuttular 5 ay oluyo dogum.yapali ama egildikten sonra dogrulamiyorum belim çok kötü
Alp_46 Aliasafff 35 gün oluyor doğum yapalı benimde aynı şekilde kalçamın sağ tarafını hissetmiyorum oturunca uyuşuyor
Poncikbirii Ceycey001 ay aynı tarif ettiğiniz gibi benim de sag ust bacak basen bölgesinde böyle bi garip acıması da var bazen
Ceycey001 Dogumdan sonra sürwkli dikloron igne vueuluyodum igneden dolyaı benim öyle 6 hafta içinde geçmesi beklenirmis geçmezse doktora gitmek gerekirmis benim daha 17 gün oldu umarım geçer ama geçecek gbii de degil 🤷🏻♀️
Aliasafff Ceycey001 ortopedi röntgenle baktı bir şey yok dedi ama röntgende görünecek bir şey değil bence. Geçici bir durum mu acaba
Aliasafff Ebrushkaa benim ilk doğumum 4 ay oldu. Bel ağrım vardı zaten. Doğumdan sonra iyice beter oldum bende
Mecbure12 Aliasafff yaaa günlerdir bende bunu düşünüyorum biliyomusunuz bende 4 ay oldu doğum yapalı sağ kalçamı kaşıdikca cimcik falan atıyorum uyuşuk bende çok korktum neden böyle die doktora gitmeye de korktum demekki bı tek bende yokmuş birazda olsa içim rahatladı bende sezaryan oldum hafif şiş gibi bişey geldi elime ne anlamadım
Aliasafff Mecbure12 cimcik attığımda hem uyuşuk hemde acıyor çok tuhaf bir şey. Geçici bir durum mu acaba. Ortopediye gittim röntgen çekti bir şey yok dedi ama röntgenle anlaşılacak bir şey değil bence. Fizik tedaviye gitmeyi düşünüyorum bir de. İnşallah önemli bir şey değildir ya
htckskn Mecbure12 merhaba, bahsettiğiniz durumu ben de yaşıyorum 2 buçuk ay oldu doğum yapalı ama geçmedi. Sizinki geçti mi? Doktora gittiniz mi ya da?
Mecbure12 Aliasafff inşallah geçicidir insan korkuyo gerçekten durup dururken birden böyle bişey olmasi
htckskn Aliasafff merhaba, benzer durum bende de var. Doğum yapalı 2 buçuk ay oldu hala geçmedi kalça ve kuyruk sokumundaki uyuşukluk hissi. Doktora gittiniz mi? Düzeldi mi?
Ebrushkaa Aliasafff geçicidir insallah bu agrilar benim bel ağrım yoktu doğumdan sonra bel ağrım olmaya başladı