kızım 1,5 yaşında şuan iki üç aylıkken söyledi doktor vajinal yapışıklık var dedi krem verdi sürün diye açılmaz ise biz müdahale edicez dedi neyseki açıldı sonra aradan zaman geçti baktım yine kapanmış o kremi sürdüm bir haftada açıldı geçen gün baktım yine kapanmış artık çoçuğunda psikolojisi bozuldu dokunmamda bile başlıyor ağlamaya şimdi yine sürüyorum kremi inşaAllah açılır ama bu böyle daha ne kadar tekrarlıcak yada ne zaman düzelecek bilmiyorum yaşayan tecrübeli anneler varsa dinlemek isterim