ozgenur valla kimisi 6 ay öncesinde hiç bir şey vermiyor doktor ver dese de. Kimisi başlıyor misal ben. Kimseyi dinlemedim. Ama burda soru sorarsanız herkes farklı bir şey yazar. Doktorlar da dediğim gibi ikiye ayrılmış durumda. Kimisi 6 ay sadece anne sütü diyor kimisi başlatıyor. Galiba tamamen size ve iç güdülerinize kalmış bi durum. Ama nacizane önerim anne sütü emiyosa başlamayın. Benim bebeğim emmiyodu. Ha formül mama ha katı gıda diyerek başladım. Emseydi vermezdim. Ne olursa olsun hazır mama anne sütüne eş değer olamaz diye düşünüyorum. Dediğim gibi bu benim düşüncem. Herkesin düşüncesi farklı.