Haver_saim1
ilk 3 ay çok gazlı bir bebekti. Ayakta değil ama kucağımızda göğsümüzde ya da emerken uyudu. Sonra bunları kabul etmedi ayakta sallamaya alıştı. 3.5 /4 aylıkken uyku eğitimine başladım. Tracy hogg un kitabını aldım internetten araştırdım pşş pat yöntemini. 2 güz zor dayandım. Geceleri çok zorladı beni. Ağlaması da can alıco noktasıydı şu an o kadar pişmanımkiii. Ve daha 3 ay 20 günlükken ilk dişini çıkardı arkası da mısır patlağı gibi geldi. Şu an 6.5 aylığız yanımda uyuyor emerken uyuyakalıyor. Gündüz ayakta sallıyorum. Başka hiçbir şekilde uyumuyor. Ama şöyle diyebilirim bebekliğindeki aniden kalkıp herşeye sıçrayıp uyanması azaldı en azından. Uykusuzluğu uyku eğitimini çok kafaya takıyordum artık kabullendim illlaki bikaç seneye kendi yatağında uyanmadan uyuyacak şimdi sıcak sıcak birbirimize sarılarak uyumanın keyfini çıkarıyorum onu da anlıyorum biz bile hasta olduğumuzda yanımızda birini istiyoruz kaldı ki onlar ağrısı oluyor diş çıkarıyor aha kış geldi hasta oluyor tabi istemezler koy yatağa çık başını beklemeni isterler kokunu duymayı.